domeny pld

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 13:07:25 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 02:13:26PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
>
> Zgoda. Ale czy nie uwazasz, ze jesli kloczek potrzebuje takiego wyjasnienia,
> to wystarczy ?

Być może. Ale na pewno nie usprawiedliwia to szantażu w formie: "albo
wyjaśnienie, albo nie oddam rw w cvs".

> Czy moze jest on wg ciebie na tyle malo istotna persona w PLD, ze nalezy go
> ignorowac?

Well... każdy jest w stanie wytrzymać tylko pewną liczbę kloczkowych
maili...

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h