kogo?

Nie, 14 Kwi 2002, 22:27:52 CEST

On 14 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Więc skoro się przyznałeś, że tego celu nie znasz to po co się w ogóle
> odzywasz i wprowadzasz zamieszanie udająć, że wiesz o co chodziło?

Jak widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :>
Z moje strony trochę cieżko uznać za przyznanie się że czegoś się nie wie
w sytuacji kiedy od tygodnia non stop zadaje się w tej sprawie pytania
które mają wyjąśnić o dco tu chodzii co nadal pozostaje bez opdpowidzi.
Jakby nie było to dla Ciebie jasne to mówię to wpost: nie wiem o
co tu chodzi i pytam się bo nic innego w tej sytuacji nie mogę zrobić
(odwoływanie sie do domysłów nie ma sensu a o to też nie wiedzieć czemu
też mi wytykasz)

Najwidoczniej to co stało się tydzień temu rozejdzie się po kościach ale
przy byle okacji kiedy to co się stało da znou o sobie znać bendę
wytykał to konkretym osobom że popełniły jakiś czas najcięższy błąd ..
błąd zaniechania (który nota bende odkładajac sprawę uporządkowania DNS
na później także popełniłem) nie domagając sie wprost wyjaśnień i/lub
odmawiając pomocy w wywarciu większego nacisku żeby wyjaśnić całą sprawę
do końca.

Mądrych ludzi nie rozpoznaje się po tym jakie błędy popełniają tylko czy
potrafia się do nich przyznać i wyciągnąć z nich właściwe konsekwencje ..
wogóle wyciagnąć jakiekolwiek konsekwencje/wnioski.
Przyznam że reakcje wielu z Was na to co się działo więcej mi powidziały
o konkretnych osobach niż w jakikolwiek inny sposób byłbym w stanie się
dowiedzieć. Niektórzy wiedząć mniej czy bardziej świadomie o tym woleli
milczeć .. co o dziwo też jest *konkretną* reakcją.

Ilu z Was zna do końca sentencję: "Błądzić jest rzeczą ludzką ale .." ?
Ilu z Was traktuje pierwszą część tego zdania jako wytłumacznie własnych
pomyłek/błedów nie dopuszczajac do głosu tego że z każdy błąd ma nas
czegoś nauczyć (?) .. o czym właśnie mówi druga część.