Bylo: Memleak w grepie

Nie, 14 Kwi 2002, 22:47:14 CEST

On Sun, 14 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Tia - wymaga ac 2.53 :)

Jakub jakie są Twoje doświadczenai co do używania 2.53 ? Czyli jak często
średnio spotykasz się z koniecznoscią poprawiania czegoś tutaj ? jakie są
typowe przypadki które wymagają poprawek i jak je powinno się poprawaiać.

> Na potrzeby Ra można nie przebudowywać ac/am.

Tak też trzeba bedzie zrobić. To co było używane przy przy generowaniu
plików ac/am w tym grepie było nawet nowsze od tego co używamy czyli
zapewnia że choćby np. na athalonie czy ppc całość będzie poprawnie
generowała kod.