kogo?

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 00:33:23 CEST

On Sun, Apr 14, 2002 at 09:57:43PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Z mojego punktu widzenia wygląda to tak:
> dopadły się do piaskownicy dzieciaki i teraz się bawią. Kloczek zabrał
> serkowi rw. Argumentował to tym co zrobił serek po zabraniu mu rw.

Chciałbym tutaj zauważyć kloczek, że pewne decyzje podjąłeś sam.  I z
tego co orientuję się, to niestety przedwcześnie. Zauważ, że pewne
zachowania serka (w tym prywatna rozmowa na irc-u) wynikają także z
_Twojego_ działania, a nie tylko jego. Tak więc prosiłbym abyś na
przyszłość nie wyciągał bejzbola, tylko jeździł z kijem do hokeja tak
jak inni.  Mówiąc wprost. Nim komuś zabierzesz rw do cvs-a, to _wpierw_
daj znać na listę, że do tego są podstawy.

:-/

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>