nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 01:55:04 CEST

On Monday 15 April 2002 01:33, Tomasz Kłoczko wrote:
> Powód wprowadznia pprawki był w kłoporach z udowaniem mozilli. Zamiast
> grzebać w kilku pakietach trzeba było grzebnąć w jednym: w mozilli.

Jasne. Ciekawym ile by mi czasu to zajęło. Syzyfowe prace tak zwane. Po co
rozwiązać problem raz, a pożądnie, skoro można sobie dowalić roboty i
poprawiać każdy nowy pakiet z tego typu konfliktem.

> Drugi powod ejst taki że to rozwiazanie które przyjałeś nadl nie
> rozwiązuje tego co opisałem, a co niewątpliwie mozanby sosuagnać
> lub przyblizyć (znowu) modyfikąc mozillę.

Co nadal niezmienia faktu, że ja nie mam zamiaru bawić się w usuwanie
-I/usr/include bo mnie to ani grzeje ani ziębi (albo dosadniej: mam w dupie)
czy to tam jest czy nie. Ja ci teraz podam fakt: moja modyfikacja naprawia
mozillę i zapobiega tego typu konfliktom w przyszłości. Teraz podam drugi
fakt: moja modyfikacja nie przeszkadza w tym co ty chcesz zrobić.

Teraz ty się przestań wykręcać i podaj konkretny powód dla którego nie chcesz
żeby ta łatka się tam znalazła (tzn. co ona psuje). Jeśli mi takowego nie
podasz to będę cię ścigał za każdy niebudujący się przez freetype'a pakiet
(poczynając od mozilli... powinna ona już leżeć na ftp, ale czeka, aż ją
poprawisz... pośpiesz się).