kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 03:19:04 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Prawo dopominać się masz. Prawa do szantarzowania kogoś by złożył te
> wyjaśnienia nie masz.

Jak widać tydzień to wystarczający okres żeby zapomieć o pewnych zreczach.
Przypomij sobie bratku kto kogo tu szantażował.
Czy uważasz że dopominanie się wyjaśnień w sytuacji kiedy racja była by po
stronie Sergziusza przeciagałaby sie tak długo ?
Dlaczego sam bedac sprawcą czegoś bardzo podobnego byłem w stanie wyjaśnić
wszystko co tzreba w dwa dni, a TY SAM nie dostałeś nawet PIERDNIĘCIA w
randze wyjaśnienia ?
Nie mam żadnych podstaw do zmiany zdania (i nie chcij żebym zachował sie
tak nielogicznie zmiiajac cokolwiek utaj bez wyjaśnień). Nie mi się
tłumaczyć z tego co się stało. Ja juz wyjśniłem wszytko co uważałem że
jest istotne. Jeżeli ktokolwiek uważa że jestem cokolwiek w stanie
wyjaśnić niech zada pytanie. Zauważ ze to ze mną nadal rozmawiasz o czymś
o czym z racji tego że zczasem coraz mniej pamietasz coraz mniej
kojarzysz co do tego co sie faktycznie zdażyło .. i to jest to w co znając
moją skłonność do mówienia dałem się "wpóścić". Ergo: dopóty dopóki nie
otrzymam tego co uwazam za niezbędne (publicznych wyjaśnień Sergiusza) do
jakiejkolewiek zmiany i także długofalowej stabilności projektu tym listem
kończę to co miałem do powidzenia.
Mam juz dosć tego że włącza się w dyskusję kolejna osoba która nie zdała
sobie trudu pzreanalizowanai tego co jest dosepne w sparwie .. co więcej
hełpi się z tego że gada na opierajac sie tylko na wąłsnych wrazniach a
nie faktach.