kogo?

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 12:33:02 CEST

VTAM!

On Sun, 14 Apr 2002 21:41:37 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
[...]
> Oficjalnie jest to maszynka Metalabu i nad nia ma kontrolę Sergiusz z co
> dokładnie tydzień temu chciał wykorzystać do sobie znanych celów.

Tomku - z calym szacunkiem ale piszac w ten sposob niepotrzebnie
oczerniasz serka. Fakt ze "chlapnal" cos w rozmowie prywatnej
bo poniosly go emocje - zdarza sie. Cala sytuacja byla nacechowana
silnymi emocjami po obu stronach. Aczkolwiek zauwaz ze przyznal
ze to co napisal bylo nieprzemyslane i zarzucanie mu ex catedra
zlej woli uwazam za naduzycie! Inna sprawa ze serek przyjal kiepska
taktyke obrony - milczenie :( Zeby byl dialog obie osoby musza mowic.

Zreszta zauwaz: GDYBY rzeczywiscie serek chcial rozwalic PLD to majac
dostep do zasobow list dyskusyjnych moglby w kilka minut skutecznie
sparalizowac na kilka dni dzialanie calego Teamu. Zreszta mogly zrobic
rzeczy znacznie subtelniejsze - np filtrowac listy od Ciebie przez
/dev/null itd itp. I co? Zrobil cos w tym stylu? Czy "zabral Ci r/w do pld-devel?" ;)
Tomku - prosze o odrobine refleksji nad moimi argumentami.

> Nadal
> nikt nie dostał w tej sprawie wyjaśnienai od Sergiusza i IMHO jest to
> zagrożenie kolejną destabilizacją. Sergiusz najwidoczniej uznał że

Nieprawda. Rozmawialem z serkiem. Raczej nie zachowywal sie jak bojownik
Al-Quaida na chwile przed podlozeniem bomby pod METALAB ;)
Mysle ze najrozsadniejszym rozwiazaniem bedzie posadzenie Was obu jak najszybciej przy stosownej ilosci plynow regenerujacych i rzeczowa dyskusja. Chetnie podejme sie moderowania (zreszta pewnie Marcin Bohosiewicz tez).

[...]
> Jest to coś co wisi nadal nad nami niczym miecz Damoklesa. I tak długo > takowym zagrżoeniem będzie o ile nie tylko ja bedę sie dopominał tutaj
> wyjaśnień.

 Wrrrr. Nie zgadzam sie z Toba. Niejaka Lubawa zwykla w takich chwilach
 mawiac: "Nie desperuj Mirmilku" ;)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl