to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 20:59:00 CEST

On 15 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]

> To rzuć jakiś termin bo nie wiem do kiedy mam mniej więcej artykuł wyprodukować
> - a miałem go skończyć ze 3 tygodnie temu :(

Wczoraj na ircu przy Tobie rzuciłem taki termin. Napisałem że "tydzień
czasu powinien wystarczyć".

[..]
> Spokojnie bo jeszcze ktoś tu wyskoczy i będzie bigos.

Jeżeli nikt z obecnego zespołu i to szczególnie z grupy ludzi która
pracuję nad tym niemal od początku nie zdecyduje się co chce robić to
poprzeczka z każdą godzina oczekiwania na to aż ktoś ruszy czery litery
rzeczywiście obniza się. W skrajnym przypadku dorwie sie do tego żółtdziób
i TY sam nic nie robiąć wczęsniej dasz mi prawo żebym przekazał mu te
pliki. Widzisz to.

Kto i ile pracy włożył w zasoby PLD to mniej wiecej wiadomo
(podumowań troche błednie ale nafdajace się ajko bazówka wykonane i
wysłane tutaj było całkiem niedawno). Jęzlei Ty, Janek, Marcin, Jacek,
Paweł i paręnaścxie innych osób nie wyrazicie oficjalnie woli na jakich
zasadach chcecie działać to nie chciałbym być w waszej skórze ale za
kawałek sami beziecie mogli sobie zarzucić, że przyłożyliście się do
rozwalenie PLD.

[..]
> Masz pretensje, że jesteś szantażowany, a chwilę później sam szantażujesz.
>
> Szkoda, że nie jesteś w stanie współpracować z Sergiuszem ale mam nadzieję,
> że nigdzie nie będziesz odchodził bo to była by _bardzo, bardzo poważna_
> strata dla PLD.

Jak mam współpracować z kimś kto pierwszy posłużył się szantażem ?