[ciągle brak rw]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 16:14:45 CEST

--->[Quoting Michal Moskal <malekith w pld-linux.org>:]

> A co wolałbyś tam widzieć:
>
> TK went mad. Everybody is telling it to him, but he dosn't listen. But
> hey!, that's what's madness is all about...

Chcąc,  nie  chcąc,  docierają do  mnie  niektóre  teksty
Tomasza, chciałbym  przy okazji  sprostować przekłamanie,
jakie kiedyś  zaserwował, jakobym  był "łącznikiem  PLD z
LDP".  Chciałbym oświadczyć,  że  jestem wyłącznie  swoim
łącznikiem,  i że  LDP trafiło  do CVSa  PLD dzięki  moim
osobistym zapewnieniom,  że podołamy temu  obowiązkowi, i
że osobiście  będę odpowiedzialny za QoS.  Niestety, moje
możliwości techniczne, służące  powyższemu celowi, zabrał
Tomasz,  zatem zmuszony  byłem  stracić  kilka godzin,  i
przenieść serwis  do USA. Nie mam  siły na upierdliwości,
nie ma się tu z czego  tłumaczyć, w LDP nie ma fanatyków,
liczy się konkretna robota, a nie wyobrażenia o niej.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org