builder i branch STABLE

Sob, 20 Kwi 2002, 12:27:57 CEST

On Sat, 20 Apr 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Dzięki za tą informację! A tak na przyszłość może by dodać takie info do
> jakiegoś FAQ, czy dokumentacji cvs na www.pld.org.pl?

FAQ jak i zasoby wystawiane na www są w cvs .. więc możesz to sam
spróbować dodać :)

[..]
> BTW czy sa jeszcze jakieś ustalenia odnośnie cvs o których nie wiem?
> (tzn nie ma o nich informacji na WWW pld, tylko sobie między sobą
> ustaliliście)?

Na razie jedyną zmianą była blokada konta Sergiusza. Na tym się zaczęło i
na tym na razie się kończy. Od poniedziałku można zpodziwać się zmian
związanych z lokacją {mail,lists}.pld.org.pl i to jest całkowite minimum
sirodków doraźnych (minimum zmian, a maksimum efektów). Reszta czyli
ustalenie regół współpracy (a w zasadzie przedewszystkim cywilizowanego
rozwiązywania różnych mało przyjemnych sytuacji w przyszłości) to sprawa
dłużej dyskusji która powinna się toczyć możliwe na chłodno i bez
najmniejszego pośpiechu/nacisku ze strony kogokolwiek. Proponowałem żeby
takową dyskusję zacząć niemniej po przeniesieniu zasobów pocztowych na
nowa lokację gdzie i założeniu tam nowych list dyskusyjnych które bendą
separować to co tam będzie omawaiane on list devel/users. Czas do tej
zmiany proponuję wykorzystać do głębszego samodzielnego przeanalizowania
tego co się działo czy do choćby odpoczynku.