Wpusza na roota z dowolnym hasłem [nowy@korba.pl: pld ssie]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 14:24:50 CEST

On Sun, 21 Apr 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> Kolega przysłał mi coś takiego. Czy ktoś ma pomysł co się mogło stać z
> tymi hasłami??? Ja nie potrafię zreplikować problemu u siebie (a mam na
> VMWare zainstalowane PLD z tej samej płyty, z której Marcin instalował).

Heh... kiedyś miałem coś podobnego. Jeszcze na RH z paczkami z PLD (taka
dziwna hybryda). Robiłem skrypt do automatycznego masowego zakładania kont
i przy dodawaniu usera poprzez useradd z podanym hasłem (jest taka opcja)
na to konto mogłem wchodzić po podaniu loginu i wpisaniu czegokolwiek...

Nigdy i nigdzie więcej nie udało mi się tego zreprodukować. Nie znalazłem
też powodu dlaczego tak się działo...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...