maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 18:03:25 CEST

Dnia Tue, 23 Apr 2002 16:44:37 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> > napisała:

> IMHO lepiej jak to będzie w jednym pakiecie.
> Można sobie wtedy tylko taki jeden pakiecik zainstalować i już ma się w czy
> przebierać. Ale z drugiej strony, jeśli z tych 205 themesów JEDEN nam się
> podoba i chcemy go wykorzystywać to się trochę miejsca marnuje, przez
> trzymanie reszty. No i przy update'ach będzie trzeba ciągnąć całość. A może
> tak, jak to jest z themesami do IceWM ? Tzn:
> gtk-themes1
> gtk-themes2
> gtk-themes3
>
> Wtedy i pakietów by nie było tak dużo (10-20 themesów a pakiecie) i nie
> [...]

Rozmawiałem o tym z paroma osobami i ustaliliśmy że będzie tak:
* themesy zmieniające tylko kolory będą wszystkie w jednym rpm'ie
* themesy pozostałe w osobnych paczkach nazwanych gtk-theme-nazwa (dotyczy to
tez themesów korzystających z własnych enginesów), jeśli będzie parę odmian
jednego themesa - jedna paczka

No i nie będą tylko paczki dla gtk :) dla reszty wm też coś się porobi :)

Została tylko jedna mała kwestia, czy ładować wszystko w jednego spec'a czy w
parę, czy w osobne (imho ostatnie odpada), ale to do ustalenia.

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |