Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

Śro, 24 Kwi 2002, 16:43:07 CEST

Primo robie Cc: na pld-devel-pl@

On Wed, 24 Apr 2002, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Ok, tylko troche źródłami zasypię CVS bo tych themesów jest ok 300...

Nie ma sprawy :)
To nie stanowi przeszkody.

> A jeszcze jedna sprawa - bo on mi tworzy "pustą" niepotrzebną paczkę,
> jak zrobić by jej nie tworzył - bo w sumie chodiz tylko o "podpaczki"
> tego czyli sawfish-theme-pack-0-nazwa.noarch.rpm
> i teraz jeszcze pytanie, może by zrobić sawfish-theme-nazwa.noarch.rpm ?
> a spece zostawić tylko by krekować te paczki, moim zdaniem to by było
> lepsze.

Wiesz .. ja bym zaczął od czego innego. Mianowcie od ustalenia jak w
możliwie jednolity sposób dostarczać tmaty dla wszystkich window
managerów ?
To co proponujesz jest IMHO takie sobie. Znaczy się jest w tym jakaś myśl
ale to co jest w tym złego to to że jest to już robione na inny sposób niż
w przypadku icewm-a. Tam tematy są pogrupowane.
Sytuacja w której dla każdego wm-a tematy byłyyby dostrarczane według
innego schematu byłaby brdzo brzydka.
Warto by był żebyś przyjrzał się temu co jest w icewm. Pogadał z autorem
tych pakietów i ustalił w jakim schemacie będziecuie się tzrymać i jaki
będziecie sugerować dla kolejnych osób które tematy bendą pakować dla
innych wm-ów.
Poprostu nie ważne jest jaki to będzie standard/schemat ale ważne żeby
był. Dlaczego ? ano dlatego zeby osoba krtórej przyjdzie na myśl zmienic
wm-a nie miała rozterek z powodu tego że tenmaty dla innych wm-ów są
dostarczane w inny sposób. Jeżeli taki wspólny układ będzie to wręcz
zachecać do eksperymentowanai z innymi wm-ami.

Inne pytanie na które warto sobie odpowidzieć to to czy tematy
wyfgladajace podobnie dla rónych wm0-ów nie należałoby dostarczać pod
takimi samymi wtręcz nazwami (?). Coś takiego byłoby zapewne dość miłą
cechą.

Ta tematyka powinna być dograna w grupie osób które mają chęć ająć sie
popakowaniem tematów czyli nie mi o tym decydować. Ja co najwyżej bęe się
starał nakłaniać pozostałe osoby do tego co zostanie przyjęte przez grupę
ludzi którzy maja juz jakieś tu przemyślenia.