PLD 1.0 szort TUDU list

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 24 Kwi 2002, 17:39:10 CEST

On Wed, Apr 24, 2002 at 05:23:44PM +0200, Tomasz Kloczko wrote:

> Jest naprawde chyab nie duzo rzeczy do zrobienia z poprawek powaznych zeby
> mozna bylo zamknac calosc powidzmy przed dlugim weekendem, wygenerowac iso
> i po tych tym nieco dlugim weekendie spróbowac skonvczyc 1.0.
>
> Na mojej top liscie jest w tej chwili:
>
> 1. wyczyszczenie pythonów (po upgrade do nowego pythona),
> 2. upgrade ucd-smnpd do ostaniej wersji (sec blad poprawiony w tej wersji
>    + poprawka na ladowanie dynamiczne modulów).
>
> Pierwszym punktem bende sie zajmowal dzisiaj do upadlego i zaraz po tym
> przegeneruje iso (w zwiazku z tym dobzre by bylo zeby bylo wiwdomo czy
> [...]
Tak ja ale to nie do Ciebie:

Poza cieciwa i Michalem M. (malekith) reszta towarzystwa to zboje.

Na czele z arekm.

Ok teraz czas na konkrety.

w modules pressinfo jest informacja prasowa ktora staralem sie
skompletowac. Podjolem sie tlumaczenia jej na angielski.
Jak sie komus nie chce pisac w jezyku szekspira.

Napisali tam malekith i cieciwa.

To ma byc krotkie zwarte i tresciwe. Tak jak opisy juz tam sie
znajdujace.

Fajno by bylo zeby przynajmniej arekm napisal o rc-scriptach

i moze ktos o pakietowaniu ogolnie i poldku, aptcie.

I moze ktos cos jeszcze.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.