Ponawiam sprawę #pldhelp

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Nie, 28 Kwi 2002, 23:39:08 CEST

Dnia Sun, Apr 28, 2002 at 11:35:11PM +0200 stanal u mych drzwi list od Marcin Wojtczuk (FastViper) i rzekl:

> Oglądałem sobie irc.openprojects.org i to jest naprawdę duży i szybki
> serwer. Były plany przenosin #pldhelp (a może i #pld) na ten albo na
> irc.pld.org.pl .
> Jak będzie ?
> Problem w tym, że chyba mi najbardziej na tym zależy a jednocześnie
> najmniej się na tym znam. Kto pomoże uniezależnić kanał pomocy od
> IRCnetu ?
wlasnie pracuje nad poprawieniem paczki ircd z PLD. jesli z tym sie
uporam postawie serwer irca. co do laczenia sie z irc.openprojects.org
to pozniej.

jesli masz czas mozesz popatrzec na ircd.spec (wywala sie na
autoheader), bo na razie na tym utknalem.
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net