PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Czw, 1 Sie 2002, 15:37:55 CEST

On Thu, 1 Aug 2002, Radoslaw Zielinski wrote:

> (Szlag, znów popsułem wątkowanie.  Przepraszam; mam problemy z duetem
> TIN+Mutt w przypadku bramek news<->mail.)
>
> [[ Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> ]]:
>
> Co konkretnie?

> Hmm, właściwie: po co?  Po pierwsze, to przecież jest w indeksach;
> odpowiednie pakiety dają Provides.

Dziski temu w Requirs wpada takze nazwa pakitu bo skrypt do fin_requres
dla perla próbuj odpytać baze o to który pakiet zawira dane
perl(foo::bar). To troche ułatwia w razie czgo przy posługiwaniu się
wyłacnzie rpm-em konserwacje systemu.

> Po drugie, jeśli już, to prościej
> chyba dopisać Requires, niż wymuszać BuildRequires z tego powodu...

Wiele razy już zdazało się że dany perl(foo::bar) "wędrował" między
pakietami.

W sumie racja że sprawa jest nieco kontrowersyjna i mało jednoznaczna.