OpenOffice u dalo mi sie zbudowac ;-) rpma

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 6 Sie 2002, 18:05:15 CEST

Nie ma co panikowac bo taka wersje mam od kilku dni (nawet lepsza
bo wiesza sie pozniej)... :)
Lepiej nie rob ludziom nadziei zanim nie przetestujesz.

> No dobra - ktoś wrzuci w końcu tego zaktualizowanego patcha
> openoffice-system-db.patch ??
Wrocilem wlasnie do domu i zaraz bedzie.

> Bo mi cały czas się wykłada przy jego nakładaniu...
Moja wina. Nie sprawdzilem - bp trwa troche za dluuugo.

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \