RAPORT: Gnome-1.4

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 9 Sie 2002, 13:07:20 CEST

Witam,

sprobowalem zainstalowac PLD-1.0 beta 2 z pld-i386-base.iso oraz -1.iso i
-2.iso.
Wybralem sobie instalacje GNOME Desktop i jakie bylo moje zdziwienie, gdy
instalator zainstalowal mi gole GNOME bez zadnych fajnych dodatkow.
Po pierwsze:
1) twm jako defaultowy WM. Sadze, ze powinno byc sawfish, sawfish-gnome
   i sawfish-themer
   (dodam to do bootdisk jesli nie ma zadnych przeciwskazan)
2) nie dziala "dokowanie" okienek na gnome-panel. kto to zepsol ?
   (jakies pol roku temu bylo ok ...)
3) brak jakiegos file managera ... defaultowo ..., moze by tak gmc ?
   bo nautilus nie dziala jak nalezy (nie wyswietla ikonek ...)
4) gdzie sa aplety na pasku gnome-panel ??? pol roku temu byly ...
5) na predkosc nie nazekam, cale gnome dziala lepiej i szybciej niz te z
   przed pol roku (bardziej stabilniejsze, brak core dumpow i memory faultow)

Wyglada na to jak by gnome bylo zwalone ...
Jesli sa jakies sensowe rozwiania o ktorych nie wiem prosze dac znac a tak
to ... zaczynam sie bawic w dodawanie gnome* do bootkietki :>
Sa jakies przeciwskazania ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)