Zgon Sawfisha.

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 10 Sie 2002, 23:45:25 CEST

On Wed, 7 Aug 2002 20:05:04 +0200
Jacek Sobczak <sopel w kn.pl> wrote:

> W pewnym momencie padł mi Sawfish. Zniknęły dekoracje okien,
> łerkspejsy itd. No więc zamykam X-y i Gnoma, ale Sawfish więcej się
> nie uruchamia po ponownym starcie X-ów. Wydaje mi się, że ulega
> zniszczeniu jakiś plik konfiguracyjny, bo jak wykasuję wszystko
> związane z Gnomem i X-ami z home'a to Sawfish wstaje ponownie,
> niestety nie mam wtedy całej konfiguracji :-( Czy ktoś wie co jest
> tego przyczyną? Ewentualnie jaki plik skasować (poprawić), żeby całość
> wróciła do normy?

Pisałem już o tym na listę. Mi sawfish zdychał dość namiętnie -
szczególnie podczas używania sylpheeda. Ja to naprawiałem uruchamiając z
konsoli DISPLAY=:0 sawfish i później zamykałem całość i zapamiętywał, że
sawfisha ma uruchamiać. Chore  no więc od tego momentu używam znów icewm
(przerwa jakaś półroczna) i śmiga wspaniale, jest mniejszy i szybszy.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)