integrit i pytanie o install-info

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Wto, 13 Sie 2002, 16:35:42 CEST

integrit w swoim Makefile instaluje plik info poprzez install-info. Mój
patch DESTDIR poprawia ścieżki podawane jako parametry dla install-info
ale nie wiem czy nie powinnienem wywalić kompletnie tego z Makefile.in bo
po instalacji integrit.info pozostaje jeszcze dir.gz stworzony przez
install-info i rpm pluje mi:

Searching for omited files: (using /usr/lib/rpm/check-files)...
ostrzeżenie: found installed files not placed in any package:
---
   /usr/share/info/dir.gz
---

Mam nadzieje że nie zamieszałem za bardzo i da się zrozumieć o co mi
chodzi :). Wydaje mi się że wywalenie install-info nic nie zaszkodzi ale
pytam się tu na wszelki wypadek.

PS. Czy ktoś zajmuje się Prelude, dużo się w nim zmieniło ostatnio i
wygląda ciekawie a w naszym cvs siedzi dość stara wersja.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć