Gry

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 21 Sie 2002, 21:17:38 CEST

On Wednesday 21 August 2002 21:10, Tomasz Kłoczko wrote:
> Czekaj .. spokojnie: dlaczego ma być ? :)
> Dlaczego gra nie może być taką samą aplikacją jak każda inna ? :)

Mnie pierwsze co przychodzi do głowy, to fakt, że w grach trzeba często
umieszczać pliki które nie da się spaczkować. Gdyby takie rzeczy były gdzieś
poza jednym katalogiem to by się zrobił burdel. Argumentacja analogiczna do
mienia katalogu /usr/local jakby ktoś chciał instalować coś
pozadystrybucyjnego.