java-sun w /usr/lib/java

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pon, 26 Sie 2002, 14:32:14 CEST

sobota, 17. sierpień. Jakub Bogusz pisze:

>I chyba nie ma sensu robić oddzielnego pakietu z osobnego j2re Suna
>- przeglądałem licencje j2sdk i j2re - są (chyba) takie same.
blackdown zawsze służy interpretacją:
  http://www.blackdown.org/java-linux/docs/support/faq-release/FAQ-java-linux.html
ale nie wiem na ile aktualną. nie było by problemu, gdyby
wystąpić do nich z oficjalną prośbą o zgodę, ale trzeba by wtedy
być też ofic.. [auć, ugryzłem się w język, nic nie mówiłem]

>Sprawdzałem ten układ z Mozillą i na paru dołączonych demach - działa.
>javac i jar też.
sprawdź jeszcze z jeditem (www.jedit.org) -- już nie pamiętam,
jak to było, ale musiałem przekręcić jakoś symlinki, bo nie
potrafił znaleźć tools.jar. wydaje mi się, że dlatego, że
/usr/bin/java wskazywala na tą z jre.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}