Usuwanie zbędnych pak

Sob, 7 Gru 2002, 12:47:17 CET

> * Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [021207 12:04]:

> Chodziło mi o pakiety typu db1, które w procesie upgradu na np. ac, albo
> odinstalowania jakiegoś pakietu śmiecą w systemie.

Czy czasem nie mialy one byc wyinstalowane na poziomie FHS / filesystem
przez obsoletes ? Cos mi sie tak kolacze...

> 1. Jak już wspomniałem możesz go zainstalować na kilka sposobów: install w poldku,
> bezpośrednio rpm'em, aptem itp.

Do apt-a mozna by dorobic obsluge. Jesli zas podajesz pakiety rpm-owi z
palca, to sorry, Winetou...

Chociaz rownie dobrze moglby istniec mechanizm "recznego" dodawania pakietow
do "bazy pakietow instalowanych przez zaleznosci". Jak wszystko recznie, to
wszystko...

> 2. Mechanizm ten wprowadzony w nowym poldku nie będzie obejmował pakietów już
> zainstalowanych.

Nie bedzie.

> Może rozwiązanie jest gdzieś pośrodku...

  phone (48)(58) 347 14 61