Czy są teraz budowane jakieś pakiety?

Śro, 11 Gru 2002, 01:11:09 CET

On Wed, 11 Dec 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Chyba się pogubiłem.
>
> Mam rsyncowany mirror 1.0. Tam się nic nie zmienia - czyli chyba jest
> OK. Natomiast na http://ftp.pld.org.pl/dists/2.0/ też jest posucha. Więc
> są teraz budowane jakieś pakiety z myślą o 2.0 czy ktoś zgasił światło i
> poszedł do domu?

Chwilowo jest stop.
Ja mam troche zaległości do pouzupełniania z robót na wydziale w miejscu
parcy. Zapewne w czwartek będę musiał się zjawić w Wawie, a zara potem
będzie zlot. A że infrstruktóra nowych builderów nie jest jszcze w pełni
gotowa to taki stan zapewne pzreciagnie się jszcze kilka dni (zapewne jak
będę u Marcina to wspólnie posiedzimy nieco nad tym).

Na razie zbiera się wszystko w zasobach cvs.

Tak czy ianczej na obecnych skryprtach builderów nie wyobrażam sonbie żeby
mozńa było tutaj robić coś więcej. To co jest dostępne w tej matrii
powinno wystarczyć do tego żeby można było wygenerować nezbędny boot strap
w postaci binutils, gcc, kernela i glibc. Po to żeby efektywnie iść dalej
przebudowujac całą resztę i przy tym nie zarżnąć się z ręcznym
przekładaniem zasobów trzeba bedzie dość gruntowie rozbudowac jak i
przebudować obecną infrastruktórę. Nawet jeżlei miałoby ię tgo typu prace
przecagnać kilka tygodni to dzięki temu zaraz potem w przęciagu podobnego
czasu powinmno dać się nadrobić wszystkie obecne opóźnienia.

Ergo: tym na czym się w dużej mierze powinno skupiać o ile ktoś ma chęć
się skupiać na czymkolwiek jest właśnie to jak nowe buildery powonny
pracowąc po to żeby mogły zdjać z konkretnych osób maksymalnie dużo
ręcznej dłubaniny.