Dlaczego "wycinacie" pliki INSTALL?

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 30 Gru 2002, 20:17:32 CET

On Mon, Dec 30, 2002 at 05:46:38PM +0100, Tomasz Witek Wittner wrote:
> /usr/share/doc/squirremail-1.2.9/README.gz
> Installation:
> -------------
> For detailed instructions on how to install SquirrelMail on your server,
> please refer to the INSTALL document in the same directory as this document.
>
> I pewnie znalazłoby się jeszcze trochę więcej przykładów.
A po co ZU ma wiedzieć, że ma zrobić configure, make, make install, jak
przekazać opcje kompilatorowi, czy jak zrobić kompilację na wiele
architektur?

> Problem polega na
> tym, że łącząc się przez modem /nie chcę/nie mogę pozwolić sobie/ na ściągnie
> podstawowej dokumentacji do każdego instalowanego pakietu, zresztą
INSTALL to nie jest podstawowa dokumentacja.

> najczęściej znajdującej się tylko w *tar.gz ze źródłami programu. I jest mi
> przykro (czyt. jestem wściekły), że nie wiem, jak konfigurować programy, bo
> nie mogę sobie poczytać plików INSTALL, bez nabijania sobie rachunku tel..
man/info. A że są braki w paczkach dotyczące dokumentacji to inna
sprawa.

wolf
--
  Bartek   .  - Siedzi w swoim pokoju, nie ma chęci do życia, wszystko ją
  Taudul   :    boli, globus, i tak dalej.