_applnkdir i _pixmapsdir

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 30 Gru 2002, 23:47:34 CET

On Mon, Dec 30, 2002 at 23:27:52 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Co do robienia linków - trzeba pamiętać o tym, że zmiana katalogu na
> symlink lub w drugą stronę powoduje problemy przy upgrade (a jeśli w tym
> katalogu coś jest z innych pakietów - wymaga brzydkich zabaw
> z triggerami).

Właśnie - takie coś musiałem dorobić do icewm i wwwoffle. Czy takie coś
nie powinno być robione przez samego rpma na wzór plików
konfiguracyjnych, czyli zmieniając nazwę starego katalogu/linku na
*.rpmsave czy coś w ten deseń?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...