Przypomnienie: reczy w toku i do dokończenia

Sob, 9 Lut 2002, 13:22:28 CET

python - w tej whili brak tylko postgresa który sie wykąłda an zakałdaniu
swojej bazy testowej. Nie sprawdzałem czy w postgresie zmieniły sie SONAME
biblioteka ale jeżlei tak to pociągnie to za sobą stuffy postgresowe

apache - php jest i sam apache takze. Brak aktualizacji mod_ssl i patchy
do EAPI w indianinie. Spróbuję to zrobic za kawałek.

XFree86 - jest kilka drobiazgów do dogranai i pzrejrzenie tego co mają
inni. Tak czy inaczje porponowałym przerzucić już to na HEAD i dzisiaj
wypuścic rel 1.

kde* - tu już wspominałem. Waroby to też dokończyć żeby było kompletne.