[malekith@pld.org.pl: Re: Instalator]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 13 Lut 2002, 19:06:57 CET

Jak na dwie listy, to na dwie ;)

----- Forwarded message from Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> -----

Date: Wed, 13 Feb 2002 18:59:00 +0100
From: Michal Moskal <malekith w pld.org.pl>
To: Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa <pld-users-pl w pld.org.pl>
Subject: Re: Instalator

On Wed, Feb 13, 2002 at 09:13:38AM +0100, Marcin Chojnowski wrote:
> Nie wiem czy ktoś to zrobił ale wczoraj miałem okazję instalowa
> PLD z użyciem instalatora by Malekith.
>
> Wysyłąm to na 2 listy żeby ludzie wiedzieli.
>
> Michał odwalił kupę dobrej roboty instalator jest przejrzysty
> mały szybki i DZIAŁA PERFEKCYJNIE. Przynajmniej instalacja po sieci
> działa świetnie. Dzisiaj jeszcze z tego wszystkiego spróbuję
> instalacji z CD ale widzę żę będzie tak samo dobrze i niezawodnie.

Klakier napisal instalator. Przynajmniej wiekszosc.

> MICHAŁ BRAWO, BRAWO, BRAWO. Prowizorka faktycznie już powinna
> pójść w zapomnienie. Może deko przyczpiłbym się do pakietów bo
> np w instalacji serwer mam zainstalowane: mutt pine, apt poldek wuch
>
> Może warto popełnić jakieś dodatkowa pytanie które z tych pakietów?

nie krepuj sie: cvs://bootdisk/batch-installer/ui/data/groups

> Wybierałem czarodzieja i szybką instalację nie przeczę że nie
> można tego zrobić (pewnie można) :-))

Mozna, [ Fine grained package selection ]

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-

http://lists.pld.org.pl/

----- End forwarded message -----