fiu fiu

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Czw, 14 Lut 2002, 14:14:41 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 10:33:34 +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Z rzeczy merytorycznych: piszesz o super opcjach w skryptach startowych -

Z rzeczy merytorycznych - co do pdksh to vide mój post wyżej; nie wiem
jak u niego ze zgodnością z POSIX, ma ktoś tę specyfikację?

Dalej: polskie opisy pakietów; sam się temu nie przyglądałem, ale
'zleciłem' kumplowi zrobienie:
LC_ALL=pl_PL rpm -qpi *.rpm | less
Z tego, co mówił, to jeszcze wielu brakuje. Że już nie wspomnę o
przypadkach kilkukrotnie krótszego opisu polskiego niż angielskiego - to
IMO jest nie do przyjęcia i takie opisy trzeba albo uzupełnić albo
wyciąć.
A ostatnia sprawa - nie mam łącza na ściąganie obrazów, ale jeśli na
finalnych iso znajdzie się ten cholerny mplayer, który dalej leży na ftp
(chyba że rzeczywiście coś z moimi proxy się stało i biorę stare
wersje), to trochę głupio będzie - powtarzam, że mplayera nie można
rozprowadzać w postaci binarnej.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!