Ikona dla xmms. :)

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Czw, 21 Lut 2002, 13:48:26 CET

Na życzenie Artura Miśkiewicza: nowe, przeźroczyste ikony dla xmms z
ładnym cieniem. Proszę jakąś wybrać i zmienię potem w rpmie. :)

Ikony są pod adresem http://abomb.one.pl/~zytek/pld/ikony/ (nie narzekajcie
na prędkość, nie mam gdzie tego wrzucać poza moim SDI ;) )
Aktualnie jest jedna ikona w trzech wersjach.

Acha, jak ktoś ma jeszcze jakieś tego typu duperele tzn. chciałbym nową
ikone albo gdzieś nie ma ikony to proszę do mnie napisać. Aktualnie w TODO
mam zrobienie ikony dla xzgv i poprawienie (zrobienie przeżroczystej)
ikony Bluefisha.

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX