PLD Steering Committee

Sob, 23 Lut 2002, 18:58:54 CET

On Sat, 23 Feb 2002, wrobell wrote:

> [...]
> Kolejne pytania:
>
> 1. Rozumiem,  że do  SC dany kandydat  dostaje się  w wyniku
> głosowania. Czy to głosowanie będzie tajne?

Skoro ktoś ma chęć jeszcze się dalej bawić w popełnianie penej klasy
błedów którcych juz mieliśmy przykłady w pzreszłości to proponuję zmienić
szyld niejako tej zabawy z SC na coś innego (np. TWA) bo SC to się tak ze
spółką cywilna dość szybko kojarzy i wtedy Sergiusz będzie znowu posnosił
głos że ktoś chce na tym nielegalnie zarabiać ;-)

> [...]
> żeby głosowanie było ważne?
>
> 4. W jaki sposób można się odwoływać od decyzji SC?
>
> 5. Czy  dyskusje SC dotyczące  ustaleń na temat  rozwoju PLD
> będą  protokołowane?  Jeśli  tak,  to  kto  będzie  do  tego
> zobowiązany?  Kto  w  jego zastępstwie?
>
> 6. Czy  głosowanie  SC będzie jawne? Jeśli nie, to kiedy
> może być jawne?
>
> 7. Czy ustalenia SC będą ogłaszane tylko w języku polskim,
> angielskim czy obu?
>
> 8. Jaki maksymalny czas ma SC na ogłoszenie swojej decyzji?
>
> 9. Jaki maksymalny czas ma SC na _wdrożenie_ swojej decyzji?

Najwidocznie jeszcze nie :)

kloczek
PS. Mam nadziję że skrót TWA jest znany szerzej nieco (?).