Nowe iso na ftp

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Wto, 22 Sty 2002, 09:24:44 CET

Dnia Pańskiego 22 Jan, 2002, Paweł A. Gajda napisał(a):
> Tam pakiety ściągane są pojedyńczo, a waliło się to
> kiedy na raz pobierane były pliki z kilku cedeków.

Ja trochę z innej becvzki i to w sumie pytanie do Pawła, czy są w
palnach jakieś inne metody updejtowania, chodzi mi o ludzi na
modemie, ja używam APT tylko z tego względu że jego plik to 1,8 mb
a poldek potrzebuje ściągnąć prawie 3, niestety dla modemu to
spora różnica (nie mówię tu już o opłatach)

Myślałem o jakiejś metodie server side, czyli klient wysyła
pakietki jakie ma zainstalowaen (oczywiście odpowiednia kompresja
itd) co nie powinno dużo zająć a serwer oblicza jakie pakiety mam
do pociągnięcia i wysyła podlkowi też tę właśnie listę. Po co
mi info o setkach inny pakietów jeśli ich praktycznie nie używam.

Martii