PGP

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 23 Sty 2002, 12:22:01 CET

On Wed, Jan 23, 2002 at 12:01:51PM +0100, wrobell wrote:
> On Wed, Jan 23, 2002 at 11:55:25AM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> [...]
> musisz miec do niego system... no chyba, ze linuxa i wine...

Nie. Wg licencji do IE/OE trzeba mieć licencję na system do którego są
przeznaczone. I uruchamiać można tylko pod tym systemem. Nie wiem, czy
to drugie jest zgodne z polskim prawem, ale co do pierwszego nie ma
wątpliwości.

A w ogóle to z tym tematem FUT: news:pl.comp.os.advocacy albo /dev/null.

--
Jakub Bogusz