Pętla w budowaniu: gnumeric<->Guppi

Sob, 26 Sty 2002, 12:53:21 CET

Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> writes:

> Czemu każdy kawałek jest w innym kodowaniu??? Przecież można było
> wszystko zapisać jednym. Najlepiej iso-8859-2, ale skoro i tak tam jest
> użyte utf-8, to już lepiej byłoby całość w utf-8 zapisać.
To jest trochę głupie no ale cóż ja na to poradzę... ktoś mi pisze
w utf-8, ja odpisuję w iso8859-2 to gnus dzieli na kawałki (cytowane
kawałki mają utf-8, to co ja napisałem w iso8859-2) ale dlaczego on
tam jeszcze iso8859-1 wrzuca to nie wiem....

Jak się komuś nie podoba to niech ulepsza gnusa.

> Tak już się zwykło mówić na części wiadomości MIME.
A mi się zdawało, że załączniki to tylko te co mają

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr