Parę pytań technicznych -> choosair

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 4 Sty 2002, 09:24:22 CET

On Wed, Jan 02, 2002 at 23:03:35 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> jednego MTA na inny poprzez wydzielnie opisu na wyższej warstwie
> niezależnego od konkretnej impementacji programu z danej klacy. Mozan to
> próbować kompletować na styku MTA pierszy -> MTA Drugi. Mozan to próbowąc

No way. Zbyt różny zakres możliwości - obejrzyj omtę czy masqmaila a
później sportuj na nie konfigurację sendmaila.

> MTA. To że do dzisiaj nie zostało tu nic zrobione można traktować li tylko
> jako kolejny dowód popierający tezę że przestawianie co krótki czas między
> różnymi MTA nie jest w rzeczywistości potrzebne. Tutaj zapewne niemal
> każdy potwierdzi że raz wybrany MTA w zasadzie nie jest zmieniany.

Bingo. To właśnie chciałem powiedzieć - znacznie więcej pracy będzie
kosztowało zrobienie tego całego targu, niż nawet pojechanie z delegacją
i rekonfigurowanie MTA ludziom, którzy zamianę by robili.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!