Nowe iso na ftp

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 7 Sty 2002, 18:50:03 CET

On Mon, Jan 07, 2002 at 06:46:00PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja bym powiedział że dużo więcej potencjalnie bęzie mozan wycisnać z
> poprawienia skryptu który szykuje lise tego co ma sie znaleźć na CD .. bo
> mam niejakie obawy że tym razem coś przegiołem w druga stronę
> (/.stat/geniso-SRPMS na ftp.pld.org.pl .. dla zainteresowanych :)
> W geniso-poldek jest zakłądany stały marginez na pierwszym CD na wszystko
> inne co nie jest pakeitami i tu też jest dużo wiecej do wyciśnięcia.
> Także o ile ostani pakiet dokładany do zestawu o ile sie juz nie mieśic to
> też nie powinno być to dokoptowywanei koczone bo sie mozę okazać że kilak
> [...]

Hmmm... jest jeszcze taka sprawa, że moge zapamięteć na jakim pakiecie
kończy się SOURCE-CD-1 i z tej jednej informacji widzieć czy dany
pakiet jest na cd1 czy 2 (alfabetycznie). Ale można tez indexy zrobić.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-