ulimit + rlinetd

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pią, 18 Sty 2002, 14:49:13 CET

On Fri, 18 Jan 2002 14:28:44 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Kernel 2.4 i nowe shadow (Kukluk ostanio podesyłał mi sporo poprawek do

Kernel'a 2.4 uzywam juz od dawna wiec to nie problem... to jest domyslnie ustawione czy trzeba pogrzebac? Gdzie moglbym o tym poczytac?
Ale co do shadow to bedzie problem.... zrobilem do niego cala mase przerobek... :(

> 32bit uid/gid). Nie wiem jak z resztą aplikacji ale tu zapewne przydałoby
> się popodpatrywać devel zasoby SuSE czy Kukluk jakiś extra poprawek na
> 32bit uid/gid nie dodawał.

Mozesz wrzucic gdzies te poprawki? Albo podeslac?

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic