mplayer - problemy

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 19 Sty 2002, 21:07:03 CET

On Sat, Jan 19, 2002 at 06:50:50PM +0100, Filip Kalinski wrote:
> RTFM :-)
> RTFM
Już na to wpadłem ;)

> A tak serio, to w manualu w opisie opcji -pp jest opis flag
> zmieniających różne rzeczy, np rozjaśnianie (quality bit-and 8),
> a do automatycznego jest -autoq <quality>
Aha. W manualu jest jeszcze napisane że można używać klawiszy
1,2,3,4,5,6,7,8 (parami) do regulowania parametrów obrazu. Ale to działa
tylko z direct show. A w szczególności _nie_ działa z MPEG, czego bardzo
mi brakuje.

Z innych rzeczy które mi nie odpowiadają to:
- Jeśli użyję -gui w połączeniu z niektórymi -vo (gl2, sdl) to na
  ekranie mam dwa okienka, przy czym w jednym jest obraz, a drugie musi
  być aktywne, żeby program reagował na klawiaturę.
- Dość paskudna jakość odtwarzanych MPEGów --- przekłamane kolorki.
  Wiele się zwyczajnie wali.
- Przy niektórych filmach źle dobiera codec i na ekranie jest śmietnik,
  trzeba ręcznie wymuszać właściwy.
- Głupie duperele w stylu tego, że przy -vm i -vo x11 nie można wyłączyć
  full screen a przy -vo sdl można, albo tego, że pod odpauzowaniu film
  przeskakuje o ~sekundę...
Że już nie wspomnę o tym, że font wybiera się zmieniając link...
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--