PLD-1.0

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 5 Lip 2002, 20:03:02 CEST

On Fri, 5 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie tylko. Zamknięcie 1.0 musi sie zgrać z pwiększeniem pzrestzreni
> dyskowej na ftp. Bez tego nie ma co zamykać bo nie bedzie co otwirać :)
> Powinno sie to wyjaśnić w przeciagu najbliszego tygodnia może dwuch.

Padł swego czasu pomysł co by zasoby nestowe przenieść na kennego, to o to
chodzi ?

> Motto: co nagle to po diable.
> Czekaliśmy trzy lata to jeszcze tydzień czy kilka jeszcze dni dłużej nic
> istotnego nie zmieni.

Tak, tutaj się zgodzę.

> Także dzimi .. nie martw się i nie przejmuj się tym co potencjalnie
> blokujesz bo niczego nei blokujesz :)
> Poprostu śpiesz się .. ale powoli i we właściwym tempie bez niszczenia
> niepotzrebne sobie zdrowia dzięki całość PLD i Ty sam będziesz w dobrej
> kondycji :) I jeszcze jedno. Skoro pszesz że to co już jest na x86 jest
> już gotowe to cały branch dobzre byłoby już przenieść na HEAD i
> przygotować w /test do tego kernela wszystkie pakiety z których wyłażą
> różne kernel-*.

Kamień spadł mi z serca, bo część developerów dokuczliwie zażucała mi, że
tylko kernel blokuje wydanie PLD-1.0.
Co do przeniesienia zasobów z brancha, źródła są juz na HEAD, kwestią
jest tylko przenieść spec z brancha na HEAD.
Z tego wychodzi mi, że 2.2.21-1 nie będzie chyba zamrożone w 1.0, bo
wydanie jajka na ppc będzie wymagało podbicia rel co uczynię.
Zatem Tomku możesz się spodziewać, że lada moment kernel.spec przemigruje
z LINUX_2_2_DEVEL na HEAD z podbitym rel do -1.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)