2.4.18 + HPT366

Śro, 17 Lip 2002, 00:35:13 CEST

"Wojciech \"Sas\" Cieciwa" <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl> writes:

> Wydaje mi sie, ze problem jest powazniejszy ...
> Mnie nie dzial OGL na G400, co jest bardzo dziwne ...
>
> Problemy sie zaczely w momencie kiedy zaczeto uzywac gcc3.X
Nie używano gcc3.X do kompilacji kernela ani modułów jeszcze
nigdy w nest.

Niektórzy (afaik) sami sobie puścili XFree do zbudowania gccem 3.1
choć tego robić nie powinni.

btw. już wkrótce (tydzień, dwa) nowe, lśniące gcc 3.1.1.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr