gdm w init 5 nie daje nic wpisac -- trop rozwiazania

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 1 Mar 2002, 15:29:49 CET

On Fri, 1 Mar 2002 14:48:42 +0100
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

> Czy uruchamiasz coś w /etc/rc.d/rc.local?
>
> Ja zauważyłem, że jeśli uruchamiam jakikolwiek program w rc.local,
> to gdm olewa klawiaturę. W i18n mam LANG="C" o ile pamiętam (muszę
> sprawdzić w domu).

Mam identyczne problemy. Myślałem, że to coś z AGP, i że wiesza mi
klawiaturę. Oprócz tego nie mogę wyjść z trybu graficznego. To ślemy
bugreporta? ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter