FHS 2.2, katalogi dla gier

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 6 Mar 2002, 12:32:02 CET

Jakub Bogusz wrote:
> Ktoś czytał dokładnie FHS 2.2?
> Niewiele się zmieniło od 2.1, ale trzeba by było dokładnie przejrzeć te
> 100kB i sprawdzić, czy jesteśmy z tym zgodni przed podbiciem Version
> w FHS.spec.
>
> Na pewno jedna rzecz jest do poprawki (zresztą nie psująca zgodności
> z 2.1 - tam nie było to tak wyraźnie napisane): ma być /usr/local/man,
> a nie /usr/local/share/man.
> (gotowe poprawki do FHS.spec i man-manpaths.patch już mam)
>

> Druga rzecz - już któryś raz o tym piszę i będę co jakiś czas
> przypominał, dopóki nie zostanie poprawiona niekonsekwencja. Chodzi
> [...]

A to nie powinno także zależeć od tego, czy gra wymaga X'ów, czy nie?
Chyba, że pod pojęciem gry rozumiemy tylko programy korzystające z X'óf

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com