octave

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 16 Mar 2002, 19:36:41 CET

On 16 Mar 2002, [iso-8859-2] Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Stara inżynierska zasada: "działa? nie naprawiaj!". Czy coś się stanie
> jeśli będziemy mieli rzeczy trochę starsze, dobrze odleżane, zamiast
> najnowszego top-bleeding-edge-alpha-release?

Też jestem tego samego zdania. Wiem, można posądzać że zwolennik Debiana.
NIE! Zwolennik PLD, i to jak najbardziej. A co do oleżanej distro to
będzie taką PLD-1.0, która w czasie prac nad nest czy what ever co będzie
cały czas można powiedzieć stabilizowana. Każdy poważniejszy błąd w
pakiecie będzie poprawiany w ramach PLD-1.0

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)