[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Nie, 17 Mar 2002, 17:27:24 CET

On Sun, 17 Mar 2002, GoTaR wrote:
[[.]]

> Bullshit. Albo będą KLAROWNE, SFORMALIZOWANE wyznaczniki, albo nie
> będzie wcale. Jak sobie wyobrażasz odpowiedź na pytanie 'Poważnej Firmy
> (TM)' o sposób wyboru certyfikatów!?

Obawiam sie że myślisz o czymś dokąłdnie odwrotnym.
Wiesz mnie to na razie mało obchodzi jak Unizeto zamierza robić audyt PLD.
Nie chodzi tu o adyt Unizeto wykonywany przez nas i na tej podstawie
podejmowanie decyzji co do dołączenia root certyfikatów. Jasne teraz ?
Pzrepisy polskie co reguluące sprawy bycia centrum certyfiakcji są juz na
tyle ostre że jeżlei wiem że ktoś dostał zezwolenie na taką działalność to
nie musze się dalej o to martwić (i właśnie za to płacę podatki).
Jeżeli masz jakeiś niejasności w tej kwesti to nieprzypładowo do mnie z
nimi tylko do np. Sejmu i reszty instytucji regulujących tutaj rynek.

> Jeśli chcesz robić distro dla jej developerów i pasjonatów-amatorów to
> być może to ma sens. Jeśli chcesz, aby była brana pod uwagę w
> zastosowaniach profesjonalnych, to wszystko musi być FORMALNIE.

Co musi być formalnie ? Znaczy się developerom nie wolno dołaczać
certyfikatów ? bzdura.