certyfikaty w PLD

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Nie, 17 Mar 2002, 21:05:43 CET

On Sun, 17 Mar 2002 18:21:42 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Powtórże po raz wtóry. Nie mam chęci zajmować się tworzeniem takiego
> zestawu wymogów. Wystarczy mi że nie bendę widzia w tym zagrożenia dla PLD
> czy dla potencjalnych użytkowników PLD. Na tak pstawioną kwestie jesteś
> juz jak najbardziej w prosyty sposób odpowiedzieć takzę i Ty, i co więcej
> wnioski wynikające z takiej odpowiedzi propaguja się na pierwotna tezę.

tak, bo teza jest słuszna, a dowód ...hmm... nie najszczęśliwszy
zwłaszcza w ujęciu teorii gier i rozwiązań zdominowanych
(czyli czy istnieja warunki w jakich rozwiązanie A będzie lepsze od B)
-nie podałeś ani jednego argumentu na korzyść włączenia certyfikatów do
przeglądarek w stosunku do wrzucenia ich w osobne pakiety

> Sugerujesz, że to co proponuje nie ma związku z logiką ?
 sugeruje, że sposób dowodzenia użyty w _tym_ _miejscu_ przez Ciebie tchnie
demagogią (najpewniej niezamierzenie) ponieważ cały wątek wydaje się dotyczyć
pytania JAK włączyć certyfikaty, a nie CZY włączyć certyfikaty, a Ty właśnie tak
ująłeś tezę podejrzewam, że to efekt  " Nie mam chęci zajmować się tworzeniem
takiego estawu wymogów ". ale....jesteśmy tylko ludźmi i na tak kategorycznych
stwierdzeniach  z takimi dowodami formalnymi cierpią PR.. mam nadzieję, że się
nie mylę, ale Twoje zdanie można wyrazić również w taki sposób"Do czasu
opracowania rozsądnego "rc-inetd" dla certyfikatów certyfikaty firm budzących
..... zaufanie będą włączane do przeglądarek, ponieważ przytłaczająca większość
ludzi i tak tym firmom zaufa (bo np mają zezwolenie państwa na taką
działalność), a korzyści dla PLD z takiego działania przewyższają potencjalne
szkody lub zagrożenia." w miejsce ..... wstawić co trzeba PLD-Team, Tomasz
Kłoczko, ??????

pozdrowienia

P.S. mam nadzieje, ze dotknęło Cię to na tyle , że zastanowisz się przez moment
czy zmiana sposobu formułowania myśli nie będzie korzystniejsza, ale nie tak
mocno byś poczuł do mnie urazę (jeśli to drugie to od razu przepraszam)...a poza
tym mogę się kompletnie mylić :))