certyfikaty w PLD

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 18 Mar 2002, 11:55:49 CET

On Sun, 17 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:
> Tak... powinniśmy dołączać. Ale jeśli można zadowolić mnie (i nie tylko - bo
> nie tylko ja nie lubię amerykańskich certyfikatów), ludzi którzy nie chcą
> wogóle certyfikatów (wątpie czy tacy są... ale jeśli są to po prostu żadnego
> certyfikatu nie zainstalują) oraz ludzi którzy chcą wszystkie certyfikaty (po
> prostu zainstalują sobie wszystkie certyfikaty), to czy nadal będziesz z
> uporem przekonywał mnie, że nie mam racji? Ja chcę kompromisu między ludźmi
> którzy uważają, że użytkownik powinien *świadomie* instalować te certyfikaty
> [...]

Zaproponuj _gotowe_ rozwiązanie instalowania certyfikatów.

Do tego momentu niech będze tak jak jest. Nie ma naprawdę sensu nad tym
dyskutować. I my i firmy certyfikujące zyskujemy na tym. Jeżeli sa jakieś
zastrzeżenia co do wiarygodności danej firmy, ich procedur bezpieczeństwa
- wtedy należy się wstrzymać.

na razie EOT

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...