WAŻNE - proftpd

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 18 Mar 2002, 21:04:31 CET

On Mon, 18 Mar 2002 19:44:11 +0100
Roman Niewiarowski <newrom w rp.zax.pl> wrote:

> a mozesz sprawdzic co sie dzieje jak dasz passive ?
> bo raczej niemam problemow ze sciganiem pakietow z pld.org a w domq jestem
> za masq

Nie chodzi o MASQ. Chodzi o NAT robiony przez Cyclades Pathrouter (taki
mały) - wszystkie FTPy oprócz proftpd z PLD chodzą. Passive nie mogę dać
bo się nie da nawet zalogować.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter