upgrade kernela i lilo

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 20 Mar 2002, 22:50:52 CET

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Instalator tworzy plik dla rc-boot o nazwie pld, w którym jest
> IMAGE=/boot/vmlinuz i INITRD=/boot/initrd. Jest też możliwość stworzenia
> konfiga dla lilo z taką samą konfiguracją (dla tych co nie lubią
> rc-boot, ale zastanawiam sie czy tego nie wywalić).
> Takie cudo działa bez większych problemów, bo kernel*rpm robi te linki.
>
> Ale rozwiązanie z kernelem przychodzącym z konfigiem do rc-boot jest
> chyba lepsze. Jeśli plik nie będzie się nazywał pld (a np.
> pld-2.4.18-0.6), to nie będzie raczej problemów z installerem (co
> [...]

rc-boot miał mieć wsparcie dla root device "auto". Nie wiem czy w końcu
ma choć o ile pamiętam dobrek robił. I widzę że w /sbin/rc-boot jest jakaś
atodetekcja ale jest za późna godzina żebym to zrozumiał ;)

A z tym append o co chodzi?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)