PLD-1.0

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Sob, 23 Mar 2002, 15:57:48 CET

Taka mysl mi chodzi po glowie. A poniewaz jestem wyznawca zasady:
Say it befour it will cross your mind. To powiem.

Podobno ma zostac wypuszczone PLD-1.0 czy mozna by zrobic tak
zeby przygotowac informacje prasowe na ten temat zanim kloczek to
zrobi. Ja sie podejmuje spisac to po angielsku. Tylko nalezalo
by sie zastanowic co do tego dokumentu ma trafic.
I teraz tak wyobrazam sobie ze powinny byc co najmniej dwa.

Jeden krotki i beztresciowy mowiacy ze jestesmy najlepsi.
Drugi dluzszy starajacy sie ukryc, fakt ze to okropne klamstwo.

Dotyczy dluzszego:

Proponuje zeby opiekonowie poszczgolnych kawalkow
napisali co jest klawego w ktorym kawalku zeby to potem pozbierac do kupy.

Opiekun jajca napisalby dlaczego nasze jajka sa lepsze od zagranicznych.

Arekm napisalby dlaczego nasze skrypty sa lepsze od innych.

Malekith dlaczego nasz installator jest taki klawy

kloczek rc-inetd i co to daje.

ktos o modularnosc jajca.

kloczek  generalnie o pakietowaniu.

wiget z wroblem i klakierq napisali by co o tych
sgml i takich tam. Ale w takiej formie w czym jestsmy lepsi.

przyczym slowo lepsi rozumiem tu jako lepsi/rozni.

itd itd

nastepnie to trza poskladac i zrobic z tego powazny dokument ktory bedzie
mozna gdzies wystawiac. Zeby ludzie ktorzy o nas uslysza mogli sie dowiedziec
ze PLD to nie jest takie SuSE tylko po Polsku.

Moim zdaniem jest to o tyle sensowne ze ludzie ktorzy potencjalnie moga
na PLD skorzystac zrozumia co tam jest napisane.

Dlatego nie proponuje zeby pisac dokumentacje. Tylko napisac co to daje
dla ludzi ktorzy rozumia o co chodzi. To nie powinno byc takie trudne ani
takie dlugie.

Pozatym te czesci PLD o ktorych zapomnialem nie uwazzam za mniej wazne, tylko
o nich zapomnialem.  Ich glownych tworcow prosze o
nie obrazanie sie tylko rownierz  przylaczenie sie do akcji i
napisanie kilku slow.

Wydaje mi sie ze to jest klawy pomysl i to naprawde nie jest tak ze
napisac strone tekstu to jest takie wielkie wyzwanie.

Zeby jeszcze podpuscic to powiem ze imho rozni ludzie strasznie sie
napracowali zeby zrobic to PLD teraz dostaja szanse pochwalic sie
swoimi pomyslami ideami i praca. Nie wykorzystanie jej uwazam ze durnote
i brak cynaderki.

Jednoczesnie jesli mojapropozycja uczynienia mnie redaktorem tego tekstu
zostanie przyjeta zaznaczam se prawo do dokonywania skrotow i ulepszen
oczywiscie za zgoda i akceptacja autora.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.