Qmail +relaying

Czw, 28 Mar 2002, 18:24:36 CET

On Thu, 28 Mar 2002, Robert Kurtys wrote:

> wielu tu stawia na piedestal ARGUMENTY
> ..tylko nie wiem czy chodzi o siłę argumentów, czy może o argumenty siły :)
>
> proponowalem zrobienie chocby pobierznej analizy zalet/wad mboxa/Mdira w
> zaleznosci od systemu i jego obciazenia ale odezwal sie jedynie kloczek
> twierdzac, ze taka analize powinien przeprowadzac samodzielnie kazdy admin,
> pozostali - cisza.

To reż nie jest ważne.
Jeżeli beziemy mieli jasna i czystą procedurę przestawianai z mbox <->
maildir i beą na to przygotowane wszystkei możliwe aplikacje a całosć
bezie się pzrełączać w możliwie małej ilosci punktów (najlepiej w jednym
dla wszystkiego) to tego typu dyskusje mząń będzie zostawić jakoe temat na
grupy typu advocacy postawiajac pełną możliwość wyboru co i jak ma być.